REKRYTOINTIMARKKINOINTI JA TYÖNANTAJAMIELIKUVA

Työntekijä- ja hakijakokemus sekä työnantajamielikuva ovat tänä päivänä erittäin tärkeitä markkinoinnin osa-alueita. Työntekijäkokemuksen johtaminen on toteuttaa strategia ja lunastaa työnantajana annetut lupaukset. Hakijakokemuksen keskiössä ovat työnhakijat ja itse rekrytointiprosessi. Tavoitteena on tehdä onnistunut ja mielekäs rekrytointiprosessi, jonka kautta voidaan parantaa työnantajamielikuvaa ja sitä kautta myös sitouttaa jo olemassa olevia työntekijöitä. 

Markkinointikanavat

Valitsemme juuri sinun tilanteeseesi sopivat markkkinointikanavat, joiden kautta tavoitamme kannaltasi merkittävät kohderyhmät.

Sisältö

Tuotamme valittuihin kanaviin suunnitelmallista ja kohdennettua sisältöä sekä suunnittelemme houkuttelevat työilmoitukset tarpeisiisi.

Hakijadialogi

Huolehdimme hakijadialogista koko rekrytointiprosessin ajan. Huomioimme myös kandidaatit, jotka eivät tulleet valituiksi ja parannamme ohessa työnantajamielikuvaa.